Můžete se kdykoli odhlásit. Novinky zasíláme minimálně jednou měsíčně.
Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek.
Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky.
Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere za souhlas.
Ke každému zakoupenému zboží je vystaven nákupní doklad (faktura) se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, datum prodeje). Tento nákupní doklad je zasílán v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího uvedenou v objednávce.
1. Práva z vadného plnění
Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce zkontroloval stav zásilky (poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci.
Uplatnit právo z vady nelze:
a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
c) nesprávnou údržbou,
d) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo
e) vyplývá-li to z povahy věci,
f)zboží, u kterého vypršela záruka dnem uplatnění reklamace.
Právo z vadného plnění kupujícímu rovněž nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
2. Postup při reklamaci zboží
Pro uplatnění reklamace využijte náš reklamační formulář a ten vyplňte. Z vašeho emailu si prosím vytiskněte fakturu a přiložte ji k reklamačnímu formuláři. Vše (zboží, reklamační formulář a fakturu) zašlete na adresu uvedenou na faktuře popřípadě na našem eshopu. Pokud reklamujete více zboží, je nutné vyplnit formulář na každé zvlášť.
Po přijetí reklamovaného zboží Vám zašleme potvrzení o přijaté reklamaci.
3. Vyřízení reklamace
Na vyřízení reklamace včetně odstranění vad má prodávající 30 dní od převzetí zboží. Nejpozději do této doby Vás budeme informovat o vyřízení reklamace. V případě , že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného , které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email obchod@minimol.cz.
Po vyřízení reklamace se doba pro uplatnění práva z vady prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se tato doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pokračuje původní lhůta pro uplatnění práva z vady.
Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.
4. Záruční doba
Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedena delší. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci. Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.
5. Záruční list
Prodávající poskytuje záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci - faktura, obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.
6. Závěrečné ustanovení
Tento reklamační řád je platný od 25.8.2021. Je k dispozici jako dokument na www.e-shopsport.cz
Reklamační formulář ke stažení zde.